سلام پوه
من اومدم بگم این همه چیزای خوشگل رو که نوشتی رو نکرده بودی. بقول بی نهایت جان جانان.... منم عاشقت شدم بعد میگی نمیدونم چی و چی. خودتو دست کم نگیریا دختر به این خوبی
آقا اصلا دخترمونو نمیدیم بهشون ... شوخی میکنم انشالله هر چی خیره برات پیش بیاد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)