سلام pooh
مرسی که یادآوری کردی و کار خدا پسندانه ای هست.
...........
راستش من دوست دارم با بچه های اینجا ارتباط بگیرم ولی خیلی سرد هستن! حالا شاید من اشتباه میکنم.
این تاپیک خیلی خوبیه اما مثلا احوال پرسی و گفت گو تقریبا در حد صفره مگر دوستان قدیمی یا اونایی که شارژ میکنن که فکر کنم از مزایای پی ام برخوردارن.
من اومدم اینجا راستش یخ کردم.
توی تاپیک صندلی داغم سؤال پرسیدم کسی جواب نداد...حس کردم اصلا توی دو تا تاپیک تحویل نگرفتن ...
کلا توی اکثر جاها اینطوره زیاد با عضو جدید رفتار صمیمانه ای یا گرمی نیست .. بر خلاف خودم که خیلی خونگرمم و سریع ارتباط میگیرم.
نمیدونم شاید یه دو سال دیگه بمن بگن کاربر قدیمی .. یا وای فلانی آنلاین شد .. و از این چیزا.
★حالا یچیزی بگم شاید گفتنش خوب نباشه ولی خب دیدم که میگم . من توی یه تاپیکی رفتم و نظرمو تو چند پست گذاشتم بعد به جاهای خوبیم رسیدیم و تقریبا یکسری از مسایلو ریشه یابی کردیم .. من طبق معمول نظرمو گذاشتم و خارج شدم... یکی از دوستان خوبم اومدن شبیه عبارات و جملات منو که دونه دونه بررسی کرده بودم تقریبا عینا تو یه پست نوشتن و جالب بود شما دوستان استقبال کردین!
خداشاهده داشتم شاخ در میاوردم.. میگفتم اینا تا الان کجا بودن؟مگر میخوندن مطلبو؟
واسه همین میگم عضو جدید و قدیمی همیشه تفاوت داره و تا یکی بخواد با اعضا گرم بگیره ماهها طول میکشه اونم اگر واقعا بخواد همیشه فعال باشه











علاقه مندی ها (Bookmarks)