سلام
ما از سال ۸۶ زندگی مشترکمان و با خوبی و خوشی شروع کردیم و تا سال ۹۲ که دخترمون خدا بهمون داد واقعا هم پیمان شکر خدا رو به راه بود ولی بعد از به دنیا آمدن دخترمون همه چی داره به هم میخوره
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام
ما از سال ۸۶ زندگی مشترکمان و با خوبی و خوشی شروع کردیم و تا سال ۹۲ که دخترمون خدا بهمون داد واقعا هم پیمان شکر خدا رو به راه بود ولی بعد از به دنیا آمدن دخترمون همه چی داره به هم میخوره
deljoo_deltang (پنجشنبه 17 اسفند 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)