نقل قول نوشته اصلی توسط heli heli
نه چرا همچین فکری می کنی دختر خوب و نجیب کمه اما پیدا میشه
اگه خودتون بخوایین هست ولی خودتون نمی خوایین
دوس ندارم همه رو مثل هم تصور کنید همه که مثل هم نیستن
موافقم . حتی به نظر من دختر و پسر خوب و نجیب تو جامعه کم هم نیستند .

ولی منظور شما را از جمله پررنگ شده نفهمیدم . یعنی یه نفر چه جوری باید بخواد ؟!