به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 314

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام و ارادت خدمت همه دوستان

    حالت چطوره سون جان؟؟صندلیت چطور بوده تاحالا؟؟

    من می خواستم از اقای مدیر هم سوال بپرسم...ولی دیر شد چی کار کنم؟؟

    سون جان چند تا سوال هفت در هشت دارم ممنون میشم اگه جواب بدی

    قول میدم من هیزم تر بیارم.....اصلا نسوزه......خشک هاش و میدم مجریت بیاره

    .................................................. .............................................

    1.به نظرت چه اتفاقی بیفته از همدردی میری برای همیشه؟؟

    2.میگن ی کلاهی هست بذاری سرت کلا تمام ارزش ها و عقایدت رو زیر و رو میکنه.....حاضری امتحانش کنی؟؟

    3.1.کدوم یک از ویژگی های اخلاقی زیر رو حاضری برای خودت انتخاب کنی؟؟ 3.2.کدومو برای همسربزرگوارت؟؟

    الف)متکبر فخر فروش در حدی که همه تو ظاهر احترامش میکنن

    ب)خسیس در حد تابلو

    ج)دروغ میگه از راست قشنگتر

    د)ساده لوح به تمام معنا که همه مسخره اش میکنن

    ه)دو رو

    اگه فک کردی گزینه ای به نام هیچ کدام وجوددارد کور خوندی عزیزم.....باید حتما انتخاب کنی.


    4.رفتی مترو قطار در حال ورود به سکوئه... ی جماعت صف کشیدن... ی جماعت هم دارن می دوند.... تو هم شروع میکنی باهاشون به دویدن...
    قطار بایسته در هم باز شه دیگه نه میتونی جلو بری نه عقب بیای...که یهو تق می خوری زمین...بعدش چی کار میکنی؟

    به نظرت من باشم چی کار میکنم؟

    اگه مترو نرفتی و تا حالا شلوغی مترو رو با گوشت و پوستت حس نکردی.....عیب نداره....تو عروسی حین انجام حرکات موزون...تق می خوری زمین...
    چی کار میکنی؟


    5.ی پسری وسط خیابون میاد ازت شماره می خواد(محترمانه) ...چه عکس العملی داری؟؟(اگه تا حالا اتفاق نیفتاده فرضی ی مکالمه 4 5 خطی برامون بگو لطفا)

    6.تا حالا از پسری خواستگاری کردی؟؟
    میدونم با گل و شیرینی در خونه کسی نرفتی....منظور همون چراغ سبزه .....از دوران نوجوونی تا الان.
    کامل کامل تو ضیح میدی.......
    کی بوده؟
    چی گفتی؟
    چی شنیدی؟
    چی کار کردی؟
    نتیجه چی شده؟


    اینجانب به استحظار سرکار علیه می رساند چنانچه

    این سوال و بپیچونی خودتو نابود کردی


    مجازات پیچانش اینه که میدیم سوالای داغ بقیه رو هم شما جواب بدی .............گفته باشم ..........پس عاقل باش ...........به جوونیت رحم کن


    ببخشید دیگه ما رفاقتی هم کار نمیکنیم

    سوالا که اذیتت نکرد ؟؟اگه یخ بود تعارف نکنی ها بگو .....
    به مجری سپردیم از بین جوابات سوالای گرمتری طرح کنه....نگران نباش


    7.تصویر ذهنیت از من؟؟

    .................................................. ..........................
    خب همین ها بسه چون خوابم میاد باید برم

    خیلی ممنونم سون جان
    ارزو میکنم همسری که مد نظرته زود زود قسمتت شه
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : چهارشنبه 02 اسفند 96 در ساعت 22:38 دلیل: وسواس الکی

  2. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 02 اسفند 96), miss seven (چهارشنبه 02 اسفند 96), paiize (پنجشنبه 03 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 04 اسفند 96), باغبان (پنجشنبه 03 اسفند 96), عشق آفرین (یکشنبه 06 اسفند 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.