کمند جان مرسی از دعوتت عزیزم
متاسفانه من موقعیتش رو ندارم. اما اگه شد میام از دوستان سوال می پرسم.
براتون اوقات خوشی آرزو دارم.![]()
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
کمند جان مرسی از دعوتت عزیزم
متاسفانه من موقعیتش رو ندارم. اما اگه شد میام از دوستان سوال می پرسم.
براتون اوقات خوشی آرزو دارم.![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
miss seven (جمعه 27 بهمن 96), paiize (پنجشنبه 26 بهمن 96), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 بهمن 96), صبا_2009 (چهارشنبه 25 بهمن 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)