سلام به همه
راستش نمی دونم چجوری بگم شاید خیلی عجیب باشه ولی مشکل من شبیه فوبیا مثل فوبیا به خفگی
من الان 33 تموم شد ولی تا امروز نتونستم برم سر کار من بعد از لیسانس یک ماه رفتم سر کار ولی نتونستم بمونم وامدم بیرون کار برنامه نویسی بود فک کردم مشکل از نوع کاره دوباره رفتم کلاسهای مختلف تا فیلد کاریمو عوض کنم ولی باز رفتم ولی این دفعه هم یکماه نشد امدم بیرون
اگه بخوام بگم حالم چجوری سر کار باید بگم انگار دارن منو میبرن زندان حالم بشدت بد میشه اصن انگار دارم روانی میشم سر کار دلم میخواد بیام بیرون اصلا نمیتونم تحمل کنم
بعد از اون رفتم فوق خوندم الان درسم داره تموم میشه و خانواده منتظرن من برم سر کار
ولی حال من داره دوباره بد میشه اصن میترسم دلم میخواد فرار کنم برم یه جای دور
اگه نرم سر کار چجوری زندگی کنم چجوری ازدواج کنم
کار دیگه هم نمیتونم بکنم چون سرمایه ندارم
خانواده هم میخوان بگن بیا برو فلان شرکت سر کار و من حتی فکرشم داره دیونم میکنه
تورو خدا یکی کمکم کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)