خیییییلی دل نشین بود بانو
فراوان سپاس
با اجازه منم همین دعا رو برای نفر بعد تکرار میکنم
اللهم صل علی محمد و ال محمد
الهی که هم خدا راضی باشه ازت هم تو راضی از خدا
اللهم صل علی محمد و ال محمد
![]()
تشکرشده 2,354 در 759 پست
خیییییلی دل نشین بود بانو
فراوان سپاس
با اجازه منم همین دعا رو برای نفر بعد تکرار میکنم
اللهم صل علی محمد و ال محمد
الهی که هم خدا راضی باشه ازت هم تو راضی از خدا
اللهم صل علی محمد و ال محمد
![]()
Glut.tiny (جمعه 13 بهمن 96), miss seven (جمعه 13 بهمن 96), mohamad.reza164 (جمعه 13 بهمن 96), باغبان (چهارشنبه 11 بهمن 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)