سلام
میدونم برای یک پسر عجیبه ولی من بشدت از رانندگی متنفرم.
تئوریشو بار اول قبول شدم اما اون 12 جلسه و اون امتحان عملیش برام خیلی عذاب بود.
خانوادم اصرار دارن که دوباره برم امتحان اما من واقعا بدم میاد چون نه اعصابشو دارم نه وقتشو( بخاطر کلاس هام) ولی متاسفانه این موضوع خیلی رو اعصابمه.نمیدونمم چرا؟
خودم دوست دارم 10 سال دیگه براش اقدام کنم ولی میدونم اون موقع هم باز اقدامی نمیکنم.از طرفی گواهینامه هم بگیرم پشت ماشین نمیشینم فقط دکوره.

راهکارتون چیه؟ منظورم اینه که کلا باید چیکار کنم؟