سلام دوستان عزیز
این تاپیک خیلی خوبه و خوشحالم که هنوز ادامه داره ...
میدونم پررویی هست چون برای من دعا شده ولی خیلی حالم بده ... خواهش میکنم با دل پاکتون اگه میشه برای من دعا کنید...برای آرامش قلبی و همینطور عاقبت بخیری ..
خیلی کم آوردم و احساس میکنم بار بزرگی روی دوش من هست ... میخوام خدا با بزرگی خودش منو به همون آدم خوشحال قبل برگردونه..
ممنونم
من برای کسی که نوبتش هست ..خانم مهرسا مامان 100 تا صلوات و 14 تا سوره ی حمد میخونم.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)