کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 11 در 7 پست
نوشته اصلی توسط maryam123 سلام.چه کنی؟مطلب اقای یک دوست رو هزار بار بخون با این طزر تفکر شما در مملکت ما ابراز علاقه یه دختر طاعون هست و هیچ راه دیگه ای نداره ، متاسفم! در ضمن من نمیخام بهش بگم بیا با من ازدواج کن!!! دنبال زمینه ای برای اشنایی بیشتر هستم.
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)