نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123 نمایش پست ها
سلام.چه کنی؟مطلب اقای یک دوست رو هزار بار بخون
با این طزر تفکر شما در مملکت ما ابراز علاقه یه دختر طاعون هست و هیچ راه دیگه ای نداره ، متاسفم!
در ضمن من نمیخام بهش بگم بیا با من ازدواج کن!!! دنبال زمینه ای برای اشنایی بیشتر هستم.