به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array

    ویژه شب یلدا

    سلام یلدا همتون مبارک

    چه خوشحال ☺ چه ناراحت 😢
    چه پیروز 🏆 چه بازنده
    چه اخمو چه خنده رو
    چه بزرگ چه کوچک
    چه مجرد چه متاهل
    چه عاشق چه ......

    دل هاتون شاد. لباتون خندون.
    همیشه بخندید .😀
    بخند دیگه!!!!!! دارم میبینم نمیخندی.

    --------------

    دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
    این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود

    هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
    دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
    گله هارابگذار!
    ناله هارابس کن!
    روزگارگوش ندارد که تو هی شِکوه کنی!
    زندگی چشم ندارد که ببیند اخم دلتنگِ تو را...
    فرصتی نیست که صرف گله وناله شود!
    تابجنبیم تمام است تمام!!
    مهردیدی که به برهم زدن چشم گذشت....
    یاهمین سال جدید!!
    بازکم مانده به عید!!
    این شتاب عمراست ...
    من وتوباورمان نیست که نیست!!
    ***زندگی گاه به کام است و بس است؛
    زندگی گاه به نام است و کم است؛
    زندگی گاه به دام است و غم است؛
    چه به کام و
    چه به نام و
    چه به دام...

    زندگی معرکه همت ماست...زندگی میگذرد...

    زندگی گاه به نان است و کفایت بکند؛
    زندگی گاه به جان است و جفایت بکند‌؛
    زندگی گاه به آن است و رهایت بکند؛
    چه به نان
    و چه به جان
    و چه به آن...
    زندگی صحنه بی تابی ماست...زندگی میگذرد...

    زندگی گاه به راز است و ملامت بدهد؛
    زندگی گاه به ساز است و سلامت بدهد


    --------

    هر کی دوست داشت بیاد فال حافظ امشبشو بگذاره اینجا:


  2. 8 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    Eram (شنبه 02 دی 96), m.reza91 (پنجشنبه 30 آذر 96), nasimmng (پنجشنبه 30 آذر 96), parsa1400 (شنبه 02 دی 96), میشل (شنبه 02 دی 96), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 30 آذر 96), بانوی آفتاب (پنجشنبه 30 آذر 96), سرشار (جمعه 01 دی 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اگر ما جدا شویم ، برادرم و خواهر شوهرم چه می شوند ؟
    توسط salma82 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 92, 11:13
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.