سلام
بینه شما بحث هائی صورت گرفته که نا تمام و بدون حل مونده و با گذشت زمان فراموش شده ولی خود خوریه ذهنی در هر بار دعوای شما سراغه همسرتون میاد..
مشکل بعدیه شما هم اینه که همسرتون زیاد تو خونه هستند و این خودش باعث بروز جر و بحث های مختلف میشه..
مشکل سومتون اینه که شما ترس از دست دادن دارید.. و اینو به همسرتون منتقل میدید..
شما اگر در موردی حتما حق با هاتونه با رعایت احترام و محبت از حقتون دفاع کنید و بهشون بگین که مثلا اینجا یا فلان جا شما اشتباه داشتین و باید بپذیرین و ایضا شما هم ازشون همین درخواستو بخوایین
مجهولات ذهنی و انباشته شده بدون حل اگه از ذهنشون خالی بشه دیگه اون پرخاشگری و استرس و خودخوریشون کم میشه..








علاقه مندی ها (Bookmarks)