سلام
نزدیک به ۳۴ روزه که همسرم قهر کرده و رفته خونه پدرش. پدرش داییم هست. اما همه کاره اونجا زنداییمه که میشه مادر خانمم. ایشون فرمودند که نمیذارم بچش رو ببینه تا قدر زن و بچش رو بدونه. من و همسرم به نقطه انتهایی خط رسیدیم و میخوایم به جد از هم جدا بشیم که خودش یه کتابه. اما چجوری دخترم رو ببینم. اون رو نگه داشتن تا اهرم فشار روی من باشه.راهنمایی لازم دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)