سلام
من دیروز خونه نبودم ولی یادم مونده بود و برای کاربر قلب تپنده دعا کردم
امیدوارم به زودی مشکلاتشون برطرف بشه
برای کاربر فرشته اردیبهشت هم هر شب همون 10 تا حمد و 100 تا استغفرالله و 100 صلوات میفرستم
به امید اینکه به زودی مشکلات شون برطرف بشه
دوستان حقیقتش من انسان مذهبی نبودم و نیستم
تو خانواده ما هم فقط خواهر بزرگ ترم و پدرم نماز شون به موقع میخونن
ولی من نماز هم هر موقع دلم میگیره میخونم و سعی میکنم با خدا صحبت کنم یا اروم تر بشم
چون فقط اون و که میدونه تو دلم چه خبره
ولی این دو شب که دعا میکردم
با اینکه گاها گریه میکردم ولی احساس خوبی تو دلم داشتم
نمیدونم به خاطر چی بود
ولی ..
امیدوارم مشکلات همه به زودی برطرف بشه
شبتون بخیر







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)