با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان
13 سال هست که با شوهرم ازدواج کردم . محاسن زیادی داره اما در کنار همه محاسن چندتا عیب خیلی بزرگ هم هست- دروغ زیاد ازش شنیدم. چند مورد هم پیش اومده بود که از کیف من یا از خورده ریزهای طلای دخترم برداشته بود. اون زمان شرایط مالی و کاری بد و بهم ریخته ای داشت. من هم چند موردش رو به روش آوردم اما چون توضیح داد و عذر خواست که ببخشید جیبم خالی بود. گذشتم.
*
اما چیزی که دیروز تا حالانابودم کرده اینه که دیروز فهمیدم که پدرم و برادرام به خاطر پول هایی که از جیباشون تو دوره همی هامون گم میشده تقریبا دوسال هست که تو نخش هستن و بارها با علامت گذاری و راه های دیگر متوجه شدن که جیباشون رو خالی می کنه حتی جیب دایی و شوهر خاله هام رو
* اما خانواده همیشه به خاطر حفظ زندگی من و دخترم هیچی به من نمی گفتند.
اما به خودش یکی دوبار پدر خیلی دوستانه تذکر دادن و برحذرش کردن و گفتن که هر وقت پول لازم داری بهتره بیای به خودم بگی تا همچین کاری
اما الان من موندم حالا که من فهمیدم من باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)