با سلام
جناب امیر خان قرار شد به اعصابتون مسلط باشید
الان همون هیجانی که اون شب کنترلش از دستتون خارج شد ، اومده سراغتون!!
بازم دارید هیجانی صحبت می کنید نه بالغانه!!!
احتمالی که دادم اجرا گذاشتن مهریه نبود، اگر می خواست این کارو کنه که همون روز های اول که اثار کبودی رو تنش بود باید می رفت پزشکی قانونی!!
در هر حال فک کردن به اینها دردی رو از شما دوا نمیکنه ...می کنه؟؟
فکر متوسل شدن به زور هم مثل همون فکر اون شبه...اروم باشید لطفا
09122807204
شما ره منشی دکتر روانشناس که خدمتتون گفتم دفترش تو خیابون شریعتی.
بگید کارتون اورژانسیه
در مورد اینکه دکتر خانمتون رو هم ببینه .....ی بار توصیه ای که به یکی از مراجعینش داشت این بود که شما بهش بگو من می خوام جایی برم تو هم لطفا با هام بیا.
بالا تا توی دفتر که باهاتون بیاد بعد دکتر خودش میدونه چطوری اون رو هم ببره تو اتاق و با هردو تون حرف بزنه.البته قبلش هماهنگ کرده باشید که دکتر بدونه.
و ی چیز دیگه که به ذهنم رسید:
به نظرم این حرف که اونی که کتک می خوره میره عذر خواهی!!!!یا اگه تو ماشین نبودیم بدتر میزدمت !!!!دیگه جلوی خانومتون نگید![]()
ی حس مشمئز کننده ای دست میده به ادم....
هنوزم من به نظرم سردی و بی اعتنایی از جانب شما کمکی نکنه.
بعضی حس های مردونتون که خوب هم بلدید تشریحش کنید، قابل تحسینه
فقط مثل همه ادمهای دیگه نیاز به کمی ویرایش و کم و زیاد کردن داره....و این جور که خودتونو اینجا شناسوندین....من فک میکنم
شما میتونید .....و زندگی متاهلی شیرینی در انتظارتونه .
امیدتون به خدا باشه ان شا الله درست میشه
لطفا خبرشو به ما هم بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)