سلام من دخترم و 30 سالمه یک بار عقد کردم و جدا شدم یک ساله که یه خواستگار دارم اوایل یه سری مشکلات باهاش داشتم که بعدا کمی مرتفع شد مثل عدم علاقه به ایشون و اینکه روابط اجتماعی ایشون ضعیف بود حالا تقریبا بهشون جواب مثبت رو دادم و جواب یه سری تحقیقات محرمانه من هم بدستم رسید و متوجه شدم ایشون حدود سه سال پیش یکی دو بار توی خونه های تیمی دیده شدن و رابطه نامشروع رو تجربه کردن.و انگار اونجا خیلی دستپاچه و نگران هم دیده شدن مزاجشون دموی هست و یک بار که میخواستم مطمئن بشم از این حرفا غیر مستقیم سوالاتی پرسیدم که متوجه شدم حقیقت داره و داشت کم کم لو میداد که من سریع موضوع رو جمع کردم که اگه قرار شد ازدواج کنیم از اینکه من اطلاع دارم چیزی نفهمه.حالا نگرانم و نمیدونم اصلا این ازدواج درسته یا نه.از لحاظ خانوادگی شبیه همیم و بقیه خصوصیات این آقا رو تا 60 درصد قبول دارم.آیا این ازدواج درسته با توجه به اینکه من تا بحال هیچ تجربه ای از روابط نامشروع حتی در حد دست دادن هم نداشتم البته یه مدت خودارضایی داشتم اما نگرانم که ایشون بیمار باشن چون تو اون خونه ها زن هایی هستن که سالها کارشون همینه و اکثرا ایدز یا هپاتیت دارن.و ایشون بطور غیر مستقیم و خود کسی که برام تحقیق کردن گفتن زیادی مجرد موندنشون باعث شده به سمت اینکار برن و قطعا بعد از ازدواج این عمل رو تکرار نمیکنن (34سالشونه).... مرددم برای ادامه.ببخشید طولانی شد خواهش میکنم راهنماییم کنید