سلام ، مسلما من هم مثل دوستان دیگه متأثر شدم ولی کشور مون به آدم های با مسئولیت و عمیقی مثل شما نیاز داره ، من هم برای شما آرزو می کنم که روزی رو با سلامتی ببینید که جزء مادرانی باشید که مادرِ نادرترین و سرنوشت سازترین فرزندان این کشور هستند . به قول معروف از خدا چیز های بزرگ بخواید. شاید یه بد نباشه برای چنین خواسته بزرگ و خوبی یه نذر برای حضرت عباس (ع) بکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)