سلام دوستان گلم
به به !!
چقدر این تاپیک خوب شده و همه برای هم دعای خیر میکنن که ازدواج کنناسم منم که همش بود
الهه زیبایی های عزیزم خیلی ممنونم از دعای خوبت
گمشده من حاجتم هست که انگار نه انگار و خبری نیست ... آرامش منم تا حد خیلی زیادی به اون بستگی داره .
دعا کنید برام خیلی محتاجم .
ان شاءالله خدا نظر لطفی کنن به هممون
میخوام یه دعای خوب خوبا رو بکنم برای نفر بعد :
ان شاءالله یه اتفاق خیلی عالی برات پیش بیاد که از ته دل بخندی و آرامش عمیق داشته باشی![]()









اسم منم که همش بود 

پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)