سلام دوستان
برای مردم زلزله زده کرمانشاه دعا کنید برای شادی روح درگذشته ها و تسکین بازمونده ها.
اوضاعشون خیلی بده نه پناهی نه خانواده ای و نه حتی غذایی برای خوردن دارن.
تشکرشده 130 در 60 پست
سلام دوستان
برای مردم زلزله زده کرمانشاه دعا کنید برای شادی روح درگذشته ها و تسکین بازمونده ها.
اوضاعشون خیلی بده نه پناهی نه خانواده ای و نه حتی غذایی برای خوردن دارن.
mohamad.reza164 (دوشنبه 06 آذر 96), بی نهایت (چهارشنبه 24 آبان 96),تمنای دل(چهارشنبه 24 آبان 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)