به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array

    روش خواهرم درسته یا روش من؟؟؟؟

    با سلام واحترام

    چندوقتیه که دارم به بچه دار شدن فکر می کنم و همسرم هم خیلی اصرار دارن. حدود یه ماه هست که به اتفاق مادرم چکاب های قبل بارداری و دندان پزشکی رو انجام دادم . و خانواده خودم(مادرم و خواهرام)از تصمیمم خبر دارند و خانواده همسرم نمیدونن. من از همسرم خواستم نگه بهشتون فعلا.

    من فرزند بزرگتر خانوادم و خواهرم که یک سال ازم کوچیک تره هم متاهل هستن.امشب خبردار شدم که بارداره.اصلا چیزی به ما نگفته بود که می خواد بچه دار شه.حتی مامانم رو هم در جریان نذاشته بود.

    خونه مامانم بودم خواهرم با همسرش اومدن و خبر دادن من خیلی خوشحال شدم و رفتم بغلش کردم و تبریک گفتم و مامانم هم همین طور ولی مامانم اشک تو چشاش جمع شد و به خواهر گفت چرا منو در جریان تصمیمت نذاشتی و کمی دلگیر شد اما زیاد به روی خودش نیاورد و بیشتر شادی کردیم.

    من خیلی خوشحال شدم اما یکم نگرانم که مردم فک کنن من نتونستم بچه دار شم با اینکه یه سال بزرگترم.نمیدونن که خودم نخواستم.
    یکم از خواهرم دلگیر شدم که چرا بهم در مورد تصمیمش نگفته اما به روش نیاوردم.
    اما من تا تصمیم گرفتم برا چکاب برم خواهرم رو در جریان گذاشتم و بهش گفتم و به مامانم هم گفتم.

    از طرفی بهش حق میدم نگه چون ممکن بود حالا حالا ها نشه .اما چون من و خواهرم تقریبا سنگ صبور همیم ازش کمی دلگیرم اما جلوش فقط شادی نشون میدم.

    حالا دارم با خودم فکر می کنم شایدم من ساده ام و نباید چیزی بهه خانوادم می گفتم.گاهی حس می کنم خیلی ساده ام.


    نمیدونم..............
    ویرایش توسط *مونا* : یکشنبه 14 آبان 96 در ساعت 01:38


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  2. به نظرتون این کار برای یه ازدواج همراه با عشق درسته؟؟؟؟
    توسط Mr.Anderson در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 بهمن 92, 17:01
  3. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 17:49
  4. چرا خواستگاری رو به تاخیر می اندازد؟؟؟؟
    توسط ناز در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 16:26
  5. وابستگي شديد به همسر؟؟؟؟
    توسط yasamin در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 مهر 89, 16:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.