به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 10 آذر 96 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1396-8-01
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    53
    سطح
    1
    Points: 53, Level: 1
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه جوری بفهمم خسیسه یا حواس پرت؟

    سلام سلام بچه های خوب همدردی
    یه خواستگار دارم که دو ماهه داریم با هم حرف می‌زنیم . اخلاقشو دوسدارم و تا حالا باهاش مشکلی نداشتم ولی میترسم خسیس باشه. اول آشنایی بهش گفتم من خودم ولخرج نیستم ولی از آدمای خسیس بیزارم. ایشونم گفتن والا من تا زمانیکه مطمان نشم یه کاری واسم سود داره یا نه پولمو خرج نمیکنم... خلاصه تو این دو ماه اصلا واسه من هدیه نگرفته. چون شهرمونم کوچیکه و هنوز خواستگاری رسمی صورت نگرفته دیدارمون به رستوران و کافی شاپ نرسیده و تو ماشین حرف می‌زنیم. هدیه اصلا برام نگرفته ولی یه بار گفت لاک به دستات میاد و واسم یه لاک گرفت. و اینم میدونه که من چیپس و پاستیل دوسدارم هر بار واسم میاره.... خودم اصلا روم نمیشه بگم چرا واسم هدیه نگرفتی. ضمنا من برای تولد ایشون کیک و هدیه گرفتم. هنوز مناسبتی برای من پیش نیومده که هدیه لازم باشه ولی به نظرم چون نظر دوتامون مساعده و باهم خوبیم باید واسم یه جیزی میگرفت. به نظرتون خسیسه یا بلد نیست؟ مثلا بلد تبود که هر روز بهم صبح بخیر بگه ولی وقتی گفتم کار قشنگیه دیگه حتی یه روزم نشده واسم پیام صب بخیر نفرسته. میگم شایدم اینم بلد نباشه. چون خودش میگه خوش لباس و خوش خوراکم. انصافا هم خیلی مرتب و تمیز هستش و به ظاهرش میرسه... ظمنا شهریه ی دانشگاه هم میده. اینارو گفتم که بدونید اهل خرج کردنه یا نه. آدم مهربونیه و واقعا عاطفه خرجم میکنه. الان من این مشکلو چ جوری باهش مطرح کنم؟ نمیشه ک مستقیم چرا واسم هدیه نمیگیریلطف ا رهنماییم کنید.
    راستی هنوز کار به خواستگاری رسمی و گل و شیرینی گرفتن نرسیده ک بخوام از رو اونا قضاوت کنم.میخوام دونه دونه مشکلامو باهاش مطرح کنم بعد خواستگاری رسمی.....
    ویرایش توسط alale68 : شنبه 13 آبان 96 در ساعت 21:42


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم خسیسه
    توسط *مونا* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 19 فروردین 96, 09:03
  2. شوهر پولدار اما خسیسم ...
    توسط نشاط زندگی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 تیر 95, 10:53
  3. با نامزد حسابگر و خسیسم چه رفتاری داشته باشم؟
    توسط parla_1390 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 13:04
  4. فکر کنم همسرم خیلی خسیسه ! چیکار کنم؟؟؟
    توسط طناز جون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 آبان 91, 10:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.