به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 آبان 96 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-8-10
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    49
    سطح
    1
    Points: 49, Level: 1
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 25.0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    نمیدونم حسم چیه؟

    سلام دوستان عزیز


    چند وقتیه میام تو این انجمن مطالبو میخونم واقعا دوستانی که نظراتون. میذارن دستشون درد نکنه.
    من خودم بعد ماه رمضون خواستگاری داشتم که به خاطر اینکه دانشگاهم هنوز تموم نشده بود نمیخواستم بیان خونمون.
    بعد اینکه درسم تموم شد و با اصرار این خانواده اومدن خاستگاری .اینا اواسط تابستون اومدن خاستگاری. اوایل من با شرایط ایشون مشکل داشتم یکی اینکه کنار پدر و مادرشون زندگی میکردن البته تو واحدی جدا. دوم اینکه کارشون به صورت رسمی نبود. اما با گذشت زمان و آشناییکه ایجاد شد متوجه شدم از نظر اخلاقی دقیقا همون چیزی هستن ک من میخواستم . بعد از مدتی من تصمیم داشتم جواب نه بدم ولی بنا به دلایلی خواستم بیشتر آشناا بشیم.
    ایشون اصرار داشتن که دو ماه برای آشنایی کافی بوده و عقد رو زودتر بگیریم که من مخالفت کردم و گفتم که عقد بمونه برا بعد ماه صفر. خانواده ایشون خیلی اصرار کردن برا نشون و این حرفا. که من مخالفت نکردم که کاش میکردم.
    اوایل هیچ حسی به ایشون نداشتم با گذر زمان بهتر شدم ولی بعضی مواقع حس میکنم اشتباه کردم و این فرد برا من مناسب نیست. از یه طرفی هم احساس میکنم دیگه هیچ راه برگشتی هم ندارم
    به طرز وحشتناکی ایشون با احساس هستن و وابسته شده ولی من در حد ایشون نیستم. ایشون اصرار دارن هر روز همو ببینیم ولی خب من به دلیل کارم و اینکه دوست دارم کلاسای زیادی برم و قت نمیکنم .و ایشون ناراحت میشن.
    بعضی اوقات خیلی حس خوبی بهشون دارم وولی مواقعی میشه کاملا بی حس یا اصلا بدمم میاد از بعی رفتاراشون.
    خواهشا کمکم کنید
    اعصابم واقعاا خرد شده . خیلی سردرگمم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سردرگم55 تشکرکرده است .

    المای (چهارشنبه 10 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.