به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Threaded View

  1. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    کلا خودتون رو در اعداد و ارقام محصور کرده اید.

    6 ماه
    7 ماه
    2 ماه بعلاوه 7 ماه می شود 9 ماه
    3 ماه فرصت
    2 ماه سازش
    1 ماه فرصت دارم تا مهلت دادگاه
    یک هفته کافیه واسه خونه گرفتن

    همه و همه یعنی اینکه شما کیفیت را فدای کمیت کردید. یعنی همان احساس محوری و هیجان مداری.
    حال شما هیچ ثباتی ندارد همانگونه که حال همسرتان ثبات ندارد.

    شما طلاق هم بگیرید مطمئن باشید یعد از آن پشیمان خواهید شد.

    خودتان را در بند این فرصت باقی مانده دادگاه کرده اید تا جایی که همه رفتارهاتون رو تحت تاثیر قرار داده این فرصت باقی مانده (منظور همان کمیت)آنچنان شما را تحت فشار قرار داده که دارید زندگیتان را(کیفیت) فدایش می کنید.

    تا زمانی که دارید به کورنومتر نگاه می کنید مطمئن باشید نمی توانید ذهنتان وافکارتان را متمرکز بر رفتارهایتان وتصمیم گیری های اساسی ، کنید.
    هم در تاپیک قبلی و هم در این تاپیک بارها بهتون گفته شد فرض کنید اصلا طلاق گرفته اید فرض کنید مجردید اینقدر سر زمان چانه نزنید. زندگی خودتان را بکنید همسرتان را هم مثل یک معشوقه ببینید که هر ازگاهی یک سری نیازهاتون را بر آورده میکند.

    همسر شما پتانسیل های بالایی برای تامین شما دارد اما متاسفانه شما عجولید.

    این حرف ها را از دل سیر نمی زنم این ها همه نتیجه تجربه هایی است که خود من در زندگی داشتم و واقعا عمل کردم ونتیجه هم گرفتم.


    هر دو در یک سیکل معیوب گیر کرده اید و شما به نظر می رسید با انگیزه و انرژی بیشتر قصد دارید این سیکل را بشکنید و چون یه اینجا مراجعه کردید و موضوع را مطرح کردید راهنمایی ها داده شد اما همانگونه که در اخرین پست هاتون اشاره کردید نمی خواهید .

    می تونید پیام بدهید که این تاپیک را ببندند می تونید هم یک تاپیک جدید باز کنید که چگونه احساسات وهیجاناتم را کنترل کنم؟ نه بلاتکلیفی تمام نشدنی وپشیمانی از ازدواج 3

    شما با هر شخص دیگری هم که ازدواج کنید احساس محوری وهیجان مداری تون موجب می شه باز هم به یک شکل دیگه به مشکل بخورید.
    در اینجا همسر شما یک کودک بود که شما والد آن شده بودید.

    شاید در زندگی بعدی مردتان یک والد ایراد گیر کنترل گر تر ازخودتون باشد که در آن شرایط هم به گونه ای دیگر هیجانی برخورد خواهید کرد.
    ویرایش توسط بی نهایت : سه شنبه 02 آبان 96 در ساعت 17:57

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی نهایت تشکرکرده است .

    ملودی 94 (سه شنبه 02 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.