به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اسفند 00 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-25
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    7,080
    سطح
    55
    Points: 7,080, Level: 55
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه میزان تفریح مجردی برای مردها نرماله ؟

    سلام دوستان. بعد از چهار سال (سه سال عقد و کمتر از یکسال زندگی مشترک) هنوز مساله اصلی من و همسرم سر تنهایی بیرون رفتن ایشون هست. تفریحات ایشون عمدتا کافه رفتن برای قلیون و دوستانی که اونجا داره ، ارتباط با یکی از فامیلاش که مجرد زندگی میکنه هست. در حد 3_4 بار در هفته میره. ایشون وقتش از من ازادتره و چون من حساسم بهم نمیگه و گوشیش هم قفل میکنه که نفهمم. بارها گفتم بیا دوستات که متاهل هستن بیرون بریم یا هر موقع که میگم بریم بیرون میگه حوصله ندارم ولی بارای اینجاها همیشه حوصله داره. تقریبا بجز خونه خجانواده هامون ما زیاد بیرون نمیریم. هر جا بگم بهانه داره. من واقعا هیچی کم ندارم و براش کم نمیذارم خودشم میگه و میگه تو از همه نظر بهترینی فقط خودخواهی که از بیرون رفتن من ناراحت میشی. منم واقعا هر بار که میره انگار زخممو تازه میکنه. مثلا امروز مهمونی خونه ما بود و کلی مهمون داشتیم که وسط مهمونی میگه من برم خونه دوستم یکساعته ؟ گفتم الان که همه نشستن زشته. وسط مهمونی رفت تو اتاق خوابید و بیدار شد راه افتادیم بیایم خونه گفت تو رو بذارم برم کافه. من چیزی نگفتم ولی از یکم ناراحت شدم و فهمید از ظاهرم و ناراحت شد و میگه منم باید روی خودم کار کنم انقدر برام ناراحتیه تو مهم نباشه و رفت کافه... چون کارش ازاده و یجورایی ساعت دقیق نداره همش احساس میکنم میره این جاها... دوستام همه جا با شوهراشون میرن ولی شوهر من هیچ جا نمیاد ولی خودش میره...
    من خیلی احساسم بهش وابسته هست. با دوستام بیرون نمیرم ینی در زمان مجردی هم با خانوادم میرفتیم. وقتی میبینم راحت منو تنها میذاره و میره میگم چرا من نمیتونم مثل اون باشم و احساس میکنم ضعیف هستم.
    به نظر شما من حساسم و همه ی مردها تنها میرن ؟
    چقدر تفریح مجردی طبیعیه ؟
    ویرایش توسط بادبادک : جمعه 28 مهر 96 در ساعت 20:56


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.