سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه
نظر من با نظر بقیه دوستان متفاوته
بنظرم شما بیشتر فکر کن
همه چیز فقط قیافه نیست
بودن کسانی که با افراد خیلی خوش قیافه ازدواج کردن اما عاقبت کارشون نافرجام بوده
در ازدواج هیچوقت همه چی صد در صد پرفکت برا آدمها جور نمیشه
باید و باید از بعضی معیارها دست کشید
این حرفم به معنی این نیست که اگه اصلا دوستشون نداشتین یا خدایی نکرده ازشون بدتون میاد برین جلو ، اگه بدتون میاد کلا ازشون دور بشین
اما اگه بهشون بی تفاوت هستین علاقه با زمان پیش میاد
شما معیارهای ایشونو بنویسین
اون چیزایی که خوب و بد هستن ، اگه هفتاد درصد اوکی بودن سعی کنین روش بیشتر فکر کنین
بعضی وقتا ماها خوب به امید پیدا کردن خوبترین رها میکنیم
اما خوبترین پیدا نمیشه هیچ ، اون خوب از دست میدیم
چه بهتر که آدم با کسی که دوسش داره زندگی کنه


بعضی وقتا آدما الماسی تو دست دارن
بعد چشمشون به یه گردو می افته
دولا میشن تا گردو رو بردارن
الماسه می افته تو شیب زمین
قل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره
میدونی چی می مونه؟
یه آدم...،
یه دهــــــن بـــاز....،
یه گـــــــردوی پـــــوک ....
و یه دنیـــــا حســـــــرت....