به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مهر 96 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1396-7-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    3
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    چطوزی باید بگم که خواستگار جدی دارم؟؟

    سلام و عرض ادب به همه

    من چندماهی یا بیشتر از 1سال هست که پسری رومیشناسم ولی با اینکه از همون اول از هم دیگه خوشمون اومده بود ولی طوری شد که تازه یکماهی میشه که اون به شکل تقریبا مستقیم و من غیر مستقیم بهم نشون دادیم که همدیگه رو میخوایم.
    بعد از اون من با شخص دیگه ای اشنا شدم که اون از من خوشش اومد و من هم از اخلاقش بدم نیومد ولی هرطور که خواست رابطه شو جدی کنه و پیشنهاد این طرف اون طرف رفن برای اشنایی داد من زیر بار نرفتم درواقع یا خوشم نیومد یا اصلا روش مناسبی ندوستم چون راحت نمیشه اعتماد کرد با اینکه شخصی هست که از نظر رفتاری ادم موجهیه

    خود من از همون شخص اول بیشتر خوشم میاد ولی هر دونفرشون معیارهای منو تاحدی دارن.هر دونفرشون کاملا جدی هستن و اگه اقدامی نکردن به خاطر این بوده که من راه رو براشون باز نکردم و خیلی مطمئن نیستن که من بهشون علاقه دارم بخصوص مورد اول که بیشتر میخوامش

    حالا نمیدونم وقتی با اون مورد یک صمیمت زیادی ندارم و خیلی چراغ سبز بهش نشون ندارم چطوری باید بگم که خواستگار جدی دارم که میخوان بیشتر باهام اشنا بشن.چون من مستقیم علاقمو نشون ندادم و رفتار متناقضی داشتم. نمیدونم چطوری بگم و اونموقع فکر کنه من دوسش ندارم و بیخیال کاجرا بشه میخوامطوری بهش بگم که فکر نکنه میگم بیا منو بگیر! یا از اونطرف هم فکر نکنه من اونو نمیخوام
    حالا چی بگم چطوری بهش بگم؟؟
    باز هم میگم هر دونفر از لحاظ شرایط مشکلی ندارن و اگه پا پیش نذاشتن به خاطر این بوده که من چراغ سبز درست حسابی بهشون ندادم یا روش اشنایی شون رو به خاطر ترس و یس اعتمادی نپسندیدم
    همه افراد اینماجرا از لحاظ سنی و شرایط مشکلی ندارن و عاقل و بالغ هستیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید nadin تشکرکرده است .

    المای (چهارشنبه 19 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. ایا در برخورد باخواستگارانم اشتباه کرده ام؟؟
    توسط SOGAND. در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 آذر 93, 16:38
  3. عشق اول را نمیشه هیچ وقت از یاد برد !درسته ؟؟
    توسط نازنــیـــــــــن در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: شنبه 27 آذر 89, 12:46
  4. خواستگار پرونی های امروزی
    توسط green در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 آذر 89, 01:19
  5. روزی که پشت دستمان را داغ نمودیم
    توسط laya در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 شهریور 87, 09:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.