سلام...نوزاد من یک ماهه است و پسرم در 5 روزگی از کریر افتاد...الان که یک ماهه است با من ارتبلط چشمی برقرار نمیکند...خیلی کم در چشمانم نگاه میکند....من از اوتیسم می ترسم این نشانه اوتیسم نیست؟
آن ضربه باعث اوتیسم نمیشود؟