سلام...نوزاد من یک ماهه است و پسرم در 5 روزگی از کریر افتاد...الان که یک ماهه است با من ارتبلط چشمی برقرار نمیکند...خیلی کم در چشمانم نگاه میکند....من از اوتیسم می ترسم این نشانه اوتیسم نیست؟
آن ضربه باعث اوتیسم نمیشود؟
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام...نوزاد من یک ماهه است و پسرم در 5 روزگی از کریر افتاد...الان که یک ماهه است با من ارتبلط چشمی برقرار نمیکند...خیلی کم در چشمانم نگاه میکند....من از اوتیسم می ترسم این نشانه اوتیسم نیست؟
آن ضربه باعث اوتیسم نمیشود؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)