سلام. من شما رو کاملا درک میکنم. من هم دقیقا دست به گریبان با چنین مشکلی بودم در طول زندگیم. و به عنوان یک دختر شاید خیلی هم برام مشکلسازتر از شما بوده.
کاری که دوستان پیشنهاد میدن که وقت مطرح کردن این قضیه رو بگید اصلا درست نیست. دوستان واقعا این چه نظری هست میدید؟
جناب محمد، شما چه مدت باشگاه رفتید؟ همزمان با ورزش رژیم غذایی هم داشتید؟
شغل شما جوریه که حرکت توش زیاد دارید و کالری زیاد می سوزونه؟ یا پشت میز هستید و فعالیت بدنی در شغلتون کمه؟
دمای بدنتون معمولیه یا نسبت به دیگران گرم تره؟ یعنی شده که موقع دست دادت بهتون بگن چقدر دستات داغه؟
شکمتون صاف و بدون چربیه یا نسبت به جثتون، شکمتون بافت چربیش بیشتره و یکم شکم دارید؟
آجیل و مغز چقدر مصرف میکنید؟
آزمایش تستسترون هم دادید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)