
نوشته اصلی توسط
صبا_2009
سلام
سلام به روی ماهت عزیزم.
تصویری که من از عشق آفرین دارم یه تصویر کاملا مثبته.
خیلی ها هستند که آدم های خوب و مثبتی هستند و از اولشم همینجوری بودن. اصلا موقعیت و فرصت خطا نداشتن. یه زندگس سر راست داشتند و جلو رفتن و موفقیت پشت موفقیت. و البته اگر یه دست انداز سر راهشون قرار بگیره ممکنه کله پا بشند و هیچ وقت نتونند برگردن به روال سابق. خیلی قوی باشند پا میشن و بعد از مدتی ادامه میدن. حالا عشق آفرین از دید من معکوس این راه رو اومده. فرصت همه خطایی داشته و طعم شیرین خیلی چیزها رو حس کرده ولی خودش رو کوبیده و از اول ساخته. یه آدم جدید و فوق العاده قوی و دوست داشتنی از خودش ساخته. ارزش موفقیت های آدم هایی همچون عشق آفرین که کم هم هستند واسه من خیلی زیاده و خیلی واسم محترم هستند.
نظر لطفته بانو. ممنونم.
تو تصویری که من ازش میبینم:
عاقل و اهل اندیشه
نمی دونم عاقل هستم یا خیر، اما زیاد فکر میکنم.
تحلیلگر بسیار قوی
اگه یکم ولتازش رو کم کنی ازت قبول می کنم.
صبور
متاسفانه نیستم. با حوصله و اهل مدارا هستم، اما صبور نه زیاد
زیرک و باهوش
فکر می کنم معمولی هستم.
خانواده دوست و مهربون. با گذشت و فداکار
بله همینطوره.
تمام درس های همدردی رو تلاش می کنه پیاده کنه.
خیلی تلاش میکنم. انشاءالله.
شاد و سرزنده هست.
درسته عزیزم
اهل عمل کردن هست.
از تمرینات همدردیم هست. حوزه کمالگرایی.
دوست و همفکر خوبیه.
قدرشناسه.
امیدوارم همینطور باشه. در حفظ دوستی هام چندان توفیقی نداشتم و نمی تونم ضعف و تقصیرات خودم رو کتمان کنم. لیکن به هنگام دوستی، هرچند محدودیاتی برای صداقت کامل با دوستانم دارم ولی به نظرم غل و غش تو دوستیم نیست. قدر شناسی هم... جای کار داره
واقع بینه.
بله. اینم در همدردی در حال لود شدنه.
و در کنار همه اینها پر از احساسات لطیفه.
همینطوره عزیزم.
درونگراست و مدیریت منطقش کاملا دستشه.
حق با شماست بانو.
براش بهترین ها رو آرزو می کنم


قشنگ معلومه پارتی بازی شده.
خیلی محبت داری به من. ممنونم صبا جان ، منم برات بهترین ها رو از خداوند منان آرزومندم.
تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)