به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 114

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مهر 97 [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1394-7-04
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    4,003
    سطح
    40
    Points: 4,003, Level: 40
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 58 در 44 پست

    Rep Power
    30
    Array
    حقیقتش اینکه خیلی دوسش دارم قلبن و اون هم همینطور اما من تمام تلاشم رو کردم که ترک کنه ولی نمیتونه یا نخواسته نمیدونم ولی کنار نذاشته.دلمم براش میسوزه.الانم که اومدم قهر با خانوادشم قطع رابطه کرده و تنهاست که میگفتن تنهایی براش سمه.نمیدونم واقعا دیگه چکارکنم.گاهی اوقات عذاب وجدان میاد سراغم که چرا تنهاش گذاشتی .شاید تو چون زوم کرده بودی روش اینحور شده.شاید تو اگه کمتر قهر میکردی اینحور نمیشد بقوله خودش که میگه من کلا بخاطر شغلم ۶ماه در سال خونم.که از اون ۶ماه تو هر سال ۴ماهش قهری و نیستی...گاهی هم میگم ولش کن تو تلاشت رو کردی مسئول زندگی و خطاهای اون که نیستی و مجبور نیسای بسوزی پاش که بعدشم بچه بیاد بینتون و عذاب بیشتری بکشی...واقعا روزهای سخت و سنگینی هسان این روزا.از طرفیم خانوادم میگن اصلاح پذیر نیست و فقط با برگشتت و فرصا دادن و دلسوزی واسش تو تباه میشی.باز اینجا که میام خیلی اروم میشم یجورایی راهم رو پیدا میکنم و بهتر میتونم فکر کنم و تصمیم بگیرم....میگم نکنه ازش جدا بشم پشیمون بشم یا نکنه برگردم باز بیشتر پشیمون بشم و حسرت امروزم رو بخورم....خیلی خسته شدم و از نظر روحی اصلا حال خوبی ندارم .کاش این تردید ها ازم دور بشه و این روزها بگذرن .....به خواهرم میگم از خود گذشتگی داشت دربرابرم خیلی تلاش میکرد شده قرض کنه اما من چیزی کم نداشته باشم و از بجا دیگه خرابش میکرد میگه این خوبی رو هر مردی داره و .....دوستان ارتباطتون رو باهام قطع نکنید.شما لینجا ادمهای خارج از گود هستین و بی طرف بدون دلسوزی واسه من یا اون بهم میگید چکار کنم و تنها امیدم اینجاست که بیام و پیامهارو بخونم اروم بشم .واقعا جدایی سخته اونم از کسی که با تمام وجودت دوسش داری و دنیات بوده....کاش منم یه روزنه کوچیک و امید داشتم.کاش میتونستم باورش کنم .نمیتوووونم دست خودم نیست دیگه بهش اعتماد ندارم هربار اعتماد کردم جوابمو با بدی داده....

  2. کاربر روبرو از پست مفید روناک محمدی تشکرکرده است .

    Ye_Doost (یکشنبه 05 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اعتیاد برادر
    توسط negin_winter در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اسفند 96, 02:48
  2. با اعتیاد همسرم به قلیان چگونه برخورد کنم؟
    توسط سینان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 13:14
  3. اعتیاد شوهر خاله ام
    توسط الف-ح در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 10 آذر 91, 15:52
  4. مشکل با اعتیاد پدر دختر مورد علاقه ام(کمکم کنین)
    توسط pesare_baran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آذر 91, 12:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.