به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 مرداد 96 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1396-5-24
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon17 علاقه من به چندین نفر و علاقه چندین نفر به من!

    سلام بر همگی
    حالتون خوبه؟؟

    چندوقتیه که مشکلاتی عجیبی برای من پیش اومده.

    دیگه دارم دیوونه میشم. میخواستم شما راهنماییم کنید.

    خودم فکر میکنم مشکل روانی دارم.

    میخواستم نظر شما هم بدونم.


    من حدود یکسال پیش در دانشگاه عاشق دختری شدم و رابطه‌ای باهاش جهت ازدواج شروع کردم.
    پس از 6ماه اون دختر خانم منو ول کرد و رفت و از هم جدا شدیم پس از دعوایی.
    منم هم اکنون ازش متنفرم و داستانش تموم شد.


    حالا مشکل اینجاست که من الان بطور همزمان 2 الی 3 نفر جدید رو فکر میکنم بهشون علاقه دارم! و دلم میخواد باهاشون ازدواج کنم.

    یکیشون از دخترای فامیل بود از طرف خانواده خواستگاری کردیم و جواب منفی گرفتم.


    اون دوتای دیگه که از همکلاسی هایم هستند رو هنوز اقدامی نکردم.

    نفر دوم رو یکی از دوستام بهم گفت نامزد داره برا همین شاید ازش سرد شدم و نفر سوم اومده توی ذهنم. (شایدم نامزدی نداشته باشه و دوستم الکی گفته باشه چون مطمئن نیستم)


    الان خودم فکر میکنم نفر سوم رو خیلی بیشتر اون 2تا دوست دارم!!! اما هیچ اطلاعاتی ازش ندارم.


    میخواستم بدونم چیکار کنم؟ چرا من اینطوری شدم؟ قبلا اصلا به هیچکس فکر نمیکردم و سرم توی کارم بود.

    آیا مشکل روانی دارم ؟؟ خیلی میترسم

    دلم میخواد ازدواج کنم. خیلی نیاز به همدم دارم. اما نمیدونم چرا این اتفاقات برای من پیش اومده.



    یک نکته ی جالب دیگه اینه که الان بطور همزمان 2تا دختر خانم دیگه به من هرروز تلگرام پیام میدن و به من علاقه دارن.

    یکیشون علنی بهم گفت عاشقتم و ازم جواب میخواد که بهش بگم آره یا نه.. منم هنوز جوابشو ندادم گفتم صبر کن فکر کنم. چون میخوام یجوری ردش کنم که دلش نشکنه.

    اون یکی هم غیر مستقیم گفته، همین روزاس که اونم علنی بگه.


    چیکار کنم. دارم دیوونه میشم...


    ممنون از همگی
    ویرایش توسط Mehdi.M2 : سه شنبه 24 مرداد 96 در ساعت 10:21


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.