به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    Tard اخلاق و رفتار بچه های همدردی - اعتبار به اعضا

    سلام

    نسخه قدیمی همدردی این قابلیت رو داشت که به اعضا اعتبار بدیم.

    اعتبار به این صورت بود که شما می تونستید یک جمله در مورد اون فرد بنویسید. اعتبار شما می تونست به یک پست خاص داده بشه، یا اینکه کلی باشه.

    این جمله های توصیفی در صفحه ای که لینکش پایین نام کاربری هر فرد بود، قابل دسترس بودند. و با رجوع به اون صفحه و خوندن نظرات اعضای همدردی نسبت به هر کاربر، می شد شناخت کلی ای ازش پیدا کرد.

    از یک طرف اعضا می تونستند نظراتشون رو نسبت به پست ها و نحوه فعالیت همدیگه بیان کنند، و از طرفی از نظرات دیگران راجع به خودشون اطلاع پیدا کنند.

    این اعتبارات مثل یه جهت نما بود، و کمک می کرد رویکردهای درستمون رو تقویت کنیم، اشتباهاتمون رو اصلاح کنیم، و از همدیگه یاد بگیریم.

    خصوصا اعتباراتی که مدیران همدردی و اعضای قدیمی می دادند کمک می کرد اخلاق و منش درست بهتر در بین اعضا منتشر بشه. و به نسل های بعدی و اعضای جدید منتقل بشه.

    قابلیت خوب و راهگشایی بود که جاش در نسخه جدید خالیه. امیدوارم این تاپیک بتونه تا حدودی همون منظور رو برآورده کنه.

    - - - Updated - - -

    بچه های زیادی هستند که این مدت دلم می خواسته بهشون اعتبار بدم (اگه درست یادم مونده باشه، اعتبار دادن اصطلاحی بود که در این مورد استفاده می کردیم). اما اونهایی که الان در ذهنم هست:

    اعتبار 1+ به امین، بخاطر حضور مجددش در تالار

    اعتبار 1+ به عشق آفرین، بخاطر پست هاش در تاپیک تصویر ذهنی، و بخاطر تاپیک ارزشمند http://www.hamdardi.net/thread-42681.html

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 7 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Hildaa (یکشنبه 22 مرداد 96), m.reza91 (جمعه 20 مرداد 96), mohamad.reza164 (پنجشنبه 19 مرداد 96), گیسو کمند (شنبه 21 مرداد 96), William (پنجشنبه 19 مرداد 96), شیدا. (شنبه 21 مرداد 96), عشق آفرین (یکشنبه 22 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با همسر معتادم چه کنم
    توسط روناک محمدی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 تیر 97, 22:55
  2. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 11:37
  3. چطور بدون قهر کردن، اعتراضم را به همسرم اعلام کنم؟
    توسط هستی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 23 دی 90, 00:08
  4. اعتراف به خیانت
    توسط dorsa65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 11:43
  5. اعتراض به قوانین تالار
    توسط ashnayedirooz در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 دی 89, 12:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.