سلام انیتای عزیز ممنون از نظرت
نمیدونم چراتو صفحه خودم پیام شمانیس ومن ازروی صفحه شما جوابتونو خوند م. راستش خیلی خسته شدم این چندساله احساس میکنم تحت فشارم و محبتی خانوادم به خودمنم ندارم و شرایط منو درک نمیکنن این ازدواج سنتی بوده دوستی نبوده ،میخوام بگم اونام باید مخالفتو نطرشونو اول میکفتم. همه فامیل ما بهرحال باهمه کاستی هار عروس وداماد احترام قایلن حداقل بخاطر ارامش بچه هاشون ولی من محرومم








علاقه مندی ها (Bookmarks)