فکر میکنید اگر طلاق بگیرید، بعدش وضعیتتون بهتر میشه؟؟؟
تازه در اج جوانی برچسب مطلقه بودن بهتون میخوره. محاله بهتر از همین آقا بیاد سراغتون.
همسر شما ویژگی های خوبی داره. ویژگی بد رو هم همه دارن. فکر میکنید بقیه مردا ایراد ندارن؟ فکر میکنید مثلا مردی که احساساتش قویه، ایرادی نداره؟ داره شاید خیلی بیشتر.
از روز اول اخلاقش رو دیدین و انتخابش کردین. جز اینه؟؟
ضمنا یه ایراده بزرگی که بعضی خانما دارن، همین زیادی احساساتی بودنشونه. نمیگم بده، ولی اگر کنترل نشه و بر منطقشون چیره بشه، منجر به افکار و تصمیماتی میشه که باعث ضرر و زیانشونه.
اگر یه نگاه به مشکلات بقیه بندازید، متوجه میشید که شکلات شما در مقابل بقیه چیزی نیست. پس بچسبید دو دستی به زندگیتون و افکار وحشتناکی مثل طلاق رو بریزید دور.








علاقه مندی ها (Bookmarks)