سلام به همه دوستان
من پسر 19 ساله هستم میخوام تنهایی مسافرت برم و یه مدت دور شم از همه چی . از تنهایی از مشکلات خانواده دارم دیوونه میشم. میخوام یه مدت آرامش داشته باشم
ممنون میشم نظراتتون رو بگید