سلام به همه دوستان
من پسر 19 ساله هستم میخوام تنهایی مسافرت برم و یه مدت دور شم از همه چی . از تنهایی از مشکلات خانواده دارم دیوونه میشم. میخوام یه مدت آرامش داشته باشم
ممنون میشم نظراتتون رو بگید
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام به همه دوستان
من پسر 19 ساله هستم میخوام تنهایی مسافرت برم و یه مدت دور شم از همه چی . از تنهایی از مشکلات خانواده دارم دیوونه میشم. میخوام یه مدت آرامش داشته باشم
ممنون میشم نظراتتون رو بگید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)