خوب دختر خوب وقتی فقط تو این دورانه این که دیگه مشکل نیست . و اکثرا هم پیش از پریودی دچار این احساست میشننوشته اصلی توسط mush_66
حتما بهش بگو که دچار افسردگی تو این دوران میشی تا بدونه و مشکلی پیش نیاد
مطمئنم تو خیلی خوشبخت میشی
قدرشو بدون![]()
تشکرشده 94 در 50 پست
خوب دختر خوب وقتی فقط تو این دورانه این که دیگه مشکل نیست . و اکثرا هم پیش از پریودی دچار این احساست میشننوشته اصلی توسط mush_66
حتما بهش بگو که دچار افسردگی تو این دوران میشی تا بدونه و مشکلی پیش نیاد
مطمئنم تو خیلی خوشبخت میشی
قدرشو بدون![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)