نقل قول نوشته اصلی توسط mush_66
کاترین عزیز من قبل لز پریود دچار این بحران میشم که اصلا نمیتونم کنترلش کنم و دست خودم نیست و تمام عصبانیتم رو سر همسرو خورد میکنم
خوب دختر خوب وقتی فقط تو این دورانه این که دیگه مشکل نیست . و اکثرا هم پیش از پریودی دچار این احساست میشن
حتما بهش بگو که دچار افسردگی تو این دوران میشی تا بدونه و مشکلی پیش نیاد
مطمئنم تو خیلی خوشبخت میشی
قدرشو بدون