به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 تیر 96 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1396-4-27
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    31
    سطح
    1
    Points: 31, Level: 1
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام پسری 18 ساله هستم و شکست خورده ام میخوام درمورد شکستم بگم یا از اول رابطمون . لطفا نظر بدین که چیکار کنم

    من در سن 16 سالگی در تلگرام با دختری دوست شدم . درواقع اون دختر سر راه من قرار گرفت من اولش سخت گیر بودم حالت هاش رو میفهمیدم و حدس میزدم که از من خوشش اومده اما به رو نمیاوردم
    یجورایی مغرور بودم . در نهایت ما باهم رابطه دوستانه و صمیمی رو شروع کردیم . من به ایشون ابراز علاقه کردم و گفتم که بهت علاقه مند شدم . تقریبا یه ماهی بود که با هم بودیم رابطمون هم خوب بود اما هر روز من نگران آینده بودم که ما چطور میخوایم مجازی زندگی کنیم اونم تو این سن کم(من 16 اون 13) . اینقدر فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که شدنی نیست ما به مشکل بر میخوریم .از یه طرف دوست نداشتم از دستش بدم . د رنتیجه به این نتیجه رسیدم که بزار امنحانش کنم که پایبندم هست تا چند سال دیگه یا اصلا عاشقم هس یا نه .
    بهش گفتم ببین دختر خوب ما خونوادمون به هم میاد و همچیمون به هم میخوره اما سنمون کمه ما حالا چندسال باس مجردی زندگی کنیم در کل جوونی کنیم و ...
    خلاصه ناراحت شد
    بهش گفتم بیا رابطه رو نگه داریم تا چندسال دیگه دوباره شروع کنیم
    کلی باهاش حرف زدم و نهایتش با ناراحتی قبول کرد. خداحافظی کردیم
    2 هفته گذشت
    یهو دیدم پیام داد که مامانم میخواد بهت زنگ بزنه
    جا خوردم و گفتم چرا ؟
    گفت من بهش گفته بودم که تو رو دوست دارم و الان مامانم هم باهات حرف داره .
    منم با کمال تعجب فقط گفتم باشه
    مادرش زنگید و باهام صحبت کرد و اینکه من تو رو میشناسم و پسر خوبی هستی گفت که دخترم بخاطر تو کارش به بیمارستان کشید و حالش خیلی بده من میدونم سنتون کمه و الان موقش نیس ولی الان دخترم داره از دست میره. ازم خواهش کرد که با دخترش باشم و خوبش کنم . منم که بچه اما مسعولیت بزرگی رو قبول کردم .
    و برگشتم و اون دختر رو خوب کردم و بیشتر عاشقش شدم و شیفته همدیگه شدیم . یعنی شدیم یه جفت جدانشدنی
    من از همه چیز زندگیم براش میگفتم و اونم از همهی زندگیش
    دوسال گذشت ما همیشه به هر طریقی در ارتباط بودیم
    اعتراف میکنم اون تو عشقمون از لحاظ کادو خریدن از لحاظ تولد گرفتن و سر قرار اومدن کم نزاشت
    ولی من بنا به شرایطم نه زیاد رسیدم بهش نه کم ولی خیلی سعی کردم.
    در نهایت دوسال گذشت و ما همچنان شیفته و عاشق هم
    یعنی حتی اگه یروز صدای همدیگرو نمیشنیدیم از غصه میترکیدیم
    این وسط نمیدونم چی شد یهو میگفت بهم مادیات خیلی مهمه
    مادیات نباشه عشق هم نیست و ...از همین حرفا که پول دوستا میزنن
    تعجب میکردم از رفتارش
    گاهی بهم میگفت فقط عشق گاهی میگفت یکم پول
    خلاصه اینکه دعوا زیاد میکردیم
    ولی همدیگرو میپرستیدیم
    اخرش من 18ساله شدم و اون 15..16 و بخاطر اینکه فکر میکرد من اینده درست و حسابی ندارم
    ولم کرد .ترکم کرد ... مقصر منم که همه چی زندگیمو گفتم و اونم فک میکرد من در اینده هیچی ندارم
    برای همین ولم کرد ...
    کسی که جونشو واسم میداد
    کسی که بی من نمیتونست
    کسی که دوسم داشت
    کسی که بخاطر من تو بیمارستان بستری شد حالا ولم
    بخدا خیلی دوسم داشت
    ولی چرا ولمکرد.
    الان منم و خاطراتش . به مولا حالم خیلی خرابه
    اخه چراااااا؟
    الان یماهه ازش خبر ندارم
    بنظرتون برمیگرده؟ یعنی دلش تنگ میشه ؟ یعنی فراموشم کرده؟
    تو رو خدا خودتون قضاوت کنید بنظرتون داریم اصلا دوسم نداشته باشه و فراموشم کنه
    اونم بخاطر پول
    پس عشقمون چی
    چیکار کنم الان بدون اون ...موندم تو خودم
    ویرایش توسط 77mostafa : سه شنبه 27 تیر 96 در ساعت 16:25


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 11 مرداد 93, 23:04
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. +خواستگاری دختر از پسر.درست یا غلط؟
    توسط nasrinshokohi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 88, 08:04
  4. آیا درسته؟درخواست ازدواج از پسر
    توسط sama در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 بهمن 86, 23:03
  5. * خواستگاری دختر از پسر.درست یا غلط؟
    توسط nasrinshokohi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 دی 86, 18:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.