به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 بهمن 96 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1396-4-19
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    723
    سطح
    14
    Points: 723, Level: 14
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 36 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ارتباط رشته تحصیلی با خواستگاری!

    اول از همگی عذرخواهی میکنم من تازه واردم و این مطلب رو چون نتونستم تو انجمن مرتبط ایجاد کنم اینجا وارد کردم.
    من یک سوال از دوستان داشتم البته اول خودمو مختصر معرفی میکنم.من 24 سالمه و رشته تحصیلیم هم پزشکی هست.
    سوالی که دارم راجع به خواستگاریهایی که از من میشه.مثلا همین چند وقت پیش یک خانمی از طریق واسطه معرفی شدند که تاکید زیادی داشتند که دختری بهشون معرفی بشه که "حتما"دندانپزشک یا پزشک باشه.رشته ی پسر خودشون کاملا غیر مرتبط با پزشکی و پیرا پزشکی بود(اینو از اینجهت عنوان کردم که بگم دلیل این تاکید این نبوده که بخوان با همکار ازدواج کنن).حتی اینجوری که من درجریان قرار گرفتم دختری که رشته ای غیر از این داشته باشه بهشون معرفی بشه رد میکنند.
    این حالت یه حس منفی در من به وجود میاره.سوتفاهم نشه من منظورم این نیست که هر کسی لزوما باید بره خواستگاری هم رشته یا همکار خودش!چون واقعا اولویتهای مهمتری تو انتخاب همسر وجود داره.ولی تو برخورد اولیه با این افراد احساس بدی پیدا میکنم.حس میکنم که میخواند یجورایی رو درامد و شغل خانم یه حساب ویژه باز کنند.وگرنه چرا باید اینهمه تاکید باشه که غیر این دو سه رشته نباشه؟!و به خاطر همین در همون مرحله اول که تماس میگیرند رد میکنم
    حالا سوال من اینه که آیا من درست فکر میکنم؟یعنی شما هم بامن هم عقیده اید یا به نظرتون میشه دلیلهای منطقی دیگه ای هم غیر این مورد وجود داشته باشه؟
    ویرایش توسط آناهید. : دوشنبه 19 تیر 96 در ساعت 23:29

  2. کاربر روبرو از پست مفید آناهید. تشکرکرده است .

    Shayeste (سه شنبه 20 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من معلم هستم و مرددم ادامه تحصیل بدم یانه؟!
    توسط فرشته اردیبهشت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 مهر 95, 19:12
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33
  5. نداشتن تحصیلات دانشگاهی خواستگارم در ازدواج چقدر تاثیر داره؟
    توسط baran123 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 02 اردیبهشت 91, 19:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.