به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط peransa نمایش پست ها
    ایشون میگن من تازمانی ک پدرومادرم زنده هستن با اونا زندگی میکنم بخاطر بچه اخربودنش و وابستگی ب اونا میگه، بنظر خودمم از هر نظری منو دست خونوادهش سپرده و اوناهم ب بهترین نحوه حمایتم میکنن
    این قسمت از حرفای شوهرتون خیلی خام و به زبان ساده گول زدنه شماست..

    شما طبقه بالا میشینید و همین میشه حمایت و تنها نگذاشتنه پدر و مادر ایشون

    گرچه پدرشون در قید حیات هستند و میتونن خودشون گلیم دو تائیشونو از آب بکشن بیرون.. پس معنی نداره که شما همش پائین باشید ..

    اینکه میگن شمارو دست خونواده شون سپردن , کلا حرف غلطیه و ایشون باید شما رو سرپرستی و حمایت کنن.. باید حتما تو خونه خودتون غذا بخورن و از دستپخت شما

    به قول دوستمون نادیا خانم ایشون الان انگار ازدواج نکردن و از خونوادشون جدا نشدن..

    از این به بعد خودتون غذا درست کنید و منتظر ایشون بمونید تا کم کم عادت کنن بیان طبقه بالا..

    از مادر شوهرتون هم بخواهید بهشون اینو بگن که شما دگ ازدواج کردید و باید همه مسائلتون ازشون جدا بشه ..

    ولی اگه پدر و مادر ایشون کاری داشتن دریغ نکنید ..

  2. 3 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 20 تیر 96), میس بیوتی (چهارشنبه 28 تیر 96), بارن (سه شنبه 20 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا این ازدواج میتونه نتیجه خوبی داشته باشه!؟
    توسط Nima1364 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 آبان 93, 18:03
  2. هنوز دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم
    توسط saram در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 شهریور 93, 09:57
  3. از دست خانواده شوهر خسته شدم و شبها نمیتونم بخوابم
    توسط پری 88 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 20:45
  4. دختر سه ساله ام بيش از حد به وسايلش وابسته است.
    توسط مهرو در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آذر 91, 18:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.