سلام
برای رفع استرس چیکار باید کرد . تغذیه خاصی باید انجام داد . ایا نیاز به دارودرمانی هم هست من از عوارض قرص هایی که روانپزشک ها میدن میترسم .در حالی که در حالت عادی از هیچ قرصی استفاده نمیکنم حتی در مواقع سرماخوردگی هم دارو مصرف نمیکنم .البته هر کی میبینم به روانپزشک مراجعه کرده نه تنها درمان نشده بلکه میشه گفت بدترم شده . مراجعه به روانشناس هم نیازه یا خیر اصلا میتونه کمک بکنه.
در حال حاضر استرسم ساعت خوابم بهم زده و بیشتر از دو ساعت نمیتونم بخوابم و از خواب میپرم . اشتهام کم شده و سوزش معده هم گاهی دارم .گاهی افکار خودکشی هم دارم . منشا استرسم تا حدودی میدونم ولی فعلا قابل حل نیست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)