شایسته جون یطوری نوشتی کاربرای فهمیم انگار بقیه پسر ، دخترایی که میان اینجا بی ارزش و ناآگاهن.
این حرفتون خیلی زشته.
الان خود من تحصیلات عالی دارم و خوبم میفهمم . هر سری یه عقلی داره خوب نیست یکی رو بالا ببریم و خودمونو کوچیک کنیم. شیدا جون با توجه به پروفایلشون مدتهاست اینجان.
همه بچه ها زحمت میکشن که شما اسمشون رو نمیارین
باغبان، فرشته مهربان، جوادیان، رهگذر آسمان، عشق آفرین، مونا، صبا 2009، ستاره زیبا ،، Maryammim، yarmehrban،khaleghezi،sia518 ، فرشته اردیبهشت، yedoost،mohammadreza164 و........... خیلیا
حتی ما که خیلی عادی هستیم، چون اجازه ارسال نداریم دلیل بر نفهمی ما نیست، کارو زندگی داریم نمیتونیم هی آنلاین شیم و بریم
آدم چی بگه والا
ببخشید استارتر این پستو گذاشتم :-*










علاقه مندی ها (Bookmarks)