والا یه اقایی همینجا میگفت curve بودن بدن خانم واسش مهمه. ویا انحنای پشت ساق پا!!! دیگه من نمیدونم چطوریاست!! معیارهای مردها همیشه همین چیزاست و هیچ کسم خرده ای بهشوون نمیگیره . خیلیها واسه اینکه خانمشون قدش فلان قدر باشه و فلان هیکل رو داشته باشه هزارتا خاستگاری میرن! نمیدونم اینا منطقیه یا نیست! کاری ندارم بهش
از اونطرف هم رفاه که در کل زندگی هم برای خانمها مهم هست و نباید خرده ای بهشون گرفت. مثلا بین دوتا اقا با شرایط اخلاقی یکسان خودتون قضاوت کنید اگر یکی وضع مالی خوب ویکی وضعع مالی بد داشته باشه کدوم رو انتخاب میکنید؟!
مثلا به یه خانمی بگید از رفاهی که واست پدرت درست کرده بیرون بیا و ازصفر زندگی با من رو شروع کن!؟ نمیدونم شاید بعضیا قبول میکنند و بعضیا مجبور میشن قبول کنند. ولی به اونایی هم که قبول نمیکنند نمیشه گفت چرا قبول نکردید چون حق دارند







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)