سلام عزیزم با صحبتهای دوستان بخصوص فرشته مهربان موافقم باید برای مردها خودتو لوس کنی وابسته نشون بدی بهش محبت کنی و عاقلانه براش تصمیم نگیری بهشون بر میخوره فقط شوهر تو اینجوری نیست همه مردا اینجورین و تاییدیه همسرشونو برای کاراشون میخوان من مشاور نیستم اما از صحبتهات این برداشت رو کردم که شما اصلا سیاست زنانه بخرج نمیدی و در برابر کارهای شوهرت و همچنین خانواده ایشون گارد میگیری و اونم متقابلا" تلافی میکنه یکم رویه خودتو تغییر بده یکم باهاش مهربون باش پای درد و دلهاش بشین زنانگی کن یجوری خودتو توی دل و قلب همسرت بزرگ کن ببین اون که این خرجها رو میکنه پس بزار با رضایت تو باشه منم خانواده شوهرم بخصوص برادر شوهرم اویزون ما هستن اما من کم کم این مشکل رو کمرنگتر کردم چون اونا پول میخواستن میگفتم عیبی نداره حالا پس میدن اگه ندادن هم فدای سرت تو پسرشونی یا تو برادر بزرگتری اونم یکی دوبار که پول داد موقعی که بی پول میموندیم میگفتم کاش این کارو نمیکردیم الان هیچ کسو نداریم بهمون کمک کنه اونم از باباش کمک میخواست حالا یا میداد یا گاهی نمیداد کم کم این رابطه کمرنگ شد شما هم اگه بخوای موضع بگیری بیشتر به پررنگ شدن این روابط و شرایط کمک میکنی یکم اروم باش بخودت مسلط باش کتابهای و سخنرانیهای روانشناسی رو بخون و گوش کن به خودت کمک میکنه انرژی مثبت به خودت بده میدونم که خیلی سخته چون در مواقعی خودمم توی این شرایط قرار میگیرم و میدونم کنترل کردن خیلی سخته ولی چاره نیست برای ثبات و شیرینی زندگیت مجبوری یکم کوتاه بیای و با این قضیه راه بیای خودتو توی دل و قلب شوهرت بزرگ کن . امیدوارم در ارامش خدا بهت فرزند شیرینی عطا کنه و اومدن فرشته کوچیک به زندگیت باعث زیبایی و شیرینی و شادی توی زندگیت بشه و موافقم که اینجور مردها با اومدن یه بچه خیلی تغییر میکنن اما بازم میگم یکم زمان میبره به خودت و همسرت و زندگیت فرصت بده حس خوب به همچی پیدا کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)