خواهش می کنم عزیزم. گلم ببخش من به خاطر محدودیت پست روزانه نمیتونم فوری جواب بدم.
گلم خیلی خوبه که کار با دیکشنری و اینا رو بلدی. کلاسم بیخیال شو به نظرم. کلاس خصوصی هم به نظرم باز مشکلات خودشو داره. مثلا خیلی گرون تره و ....
عزیزم ممورایزه آره برا لغته اما رو لغتاش صداگذاری کردن که عالیه وای نسخه اندرویدش محشره چون زبان محاوره رو یاد میده و کلا با ممورایز نسخه کامپیوتریش فرق داره. امتحانش کن حتما.
پک جی 5 رو اصلا نشدیدم راستش نمیتونم بگم خوبه یا نه. ولی یه تجربه ای دارم و اونم اینه که برا یادگیری زبان هرچقدر از متد ایرانی فاصله بگیری موفق تری! مثلا به من بگن بین کتابای اینترچین و کتابایی که کانون زبان ایران تدریس می کنه یکی رو انتخاب کن صد در صد میگم اینترچینج! هر دو تاشونو الان در حال حاظر تو کتابخونم دارم ولی واقعا معلومه که اگه برم سراغ کتاب طرف کدومش میرم.
عزیزم زبان اصلی که خب همونی میشه که منو باغبان عزیز گفتیم: فیلم....اونی که من میگم به این صورته که بعضی از کانالای پر طرفدار چند زبانه هستن (مثلا دو زبانه)، یه دکمه ای رو ریموت هست که باهاش زبانش رو تغییر میدی. مثلا امروز برنامه رو به زبان خودت میبینی و فردا که تکرارش پخش میشه زبانشو به انگلیسی تغییر میدی. اینطوری یادگیری خیلی بهتر میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)