سلام
من از فروردین وارد یک شرکت شدم و هم زمان با من چند نفر دیگه هم اومدن
یکی از اون اشخاص یک خانمی هست که من بهش علاقه مندم، اون خانم حدود 25-26 سالش هست
راستش از ابراز علاقه شدیدا می ترسم، مادرم هم می گه توی این سن معمولا دختر ها اگر ازدواج هم نکرده باشن با یکی هستن، البته در مورد این حرف مادرم قبلا هم خودم یکی رو دیدم
خودم هم اصلا تا به حال با هیچ خانمی رابطه حتی کاری هم نداشنم، با خانم های غریبه شاید در حد 10 دقیقه صحبت های کاری داشتم قبلا، توی دوران دانشجویی هم کلا کاری به کار کسی نداشتم، به طور کل حرف زدن با خانم ها رو بلد نیستم
بخش های کاری ما هم از هم جداست و کلا کارمون توی شرکت اصلا به هم مربوط نیست که این خودش کار رو خیلی سخت می کنه، نمی شه هم سمتش رفت چون کار ها کاملا جداست
نمی دونم چه جوری سر بحث رو باهاش باز کنم، حلقه دستش نیست اما می ترسم با کس دیگه باشه (همونطور که گفتم قبلا یک مورد رو اینطوری دیدم)
با کسی هم نباشه، باز راه باز کردن حرف رو بلد نیستم
از اینم می ترسم که یا با کس دیگه باشه یا جواب منفی بده
لطفا کمک کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)