به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 99 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    359
    امتیاز
    14,355
    سطح
    77
    Points: 14,355, Level: 77
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    655

    تشکرشده 679 در 210 پست

    Rep Power
    54
    Array

    Unhappy با مشکل "فحش دادن" همسرم چکار کنم؟

    سلام
    من حدود 10 ساله که ازدواج کردم. توی زندگیمون هم مشکلات ریز و درشتی داشتیم و به هر حال با اونا کنار اومدیم. الان هم دو فرزند داریم (دو دختر یکی 7 ساله و یکی هم نوزاد).
    یکی از مشکلاتی که همیشه منو خیلی ناراحت کرده اینه که همسرم خیلی از "فحش" توی مکالماتش استفاده می کنه. در واقع من هیچ وقت از یک خانم انتظار نداشتم که اینقدر بد دهن باشه، اما متاسفانه به علت تربیت غلط خانوادگی همسرم، این مساله براش قبح زیادی نداره.
    هر چند راجع به این مساله خیلی با هم حرف زدیم و حساسیت منو هم می دونه، اما بازم به صورت ناخودآگاه هر وقت از کسی یا چیزی ناراحته محاله که بدون بد و بیراه گفتن از کنارش بگذره. حتی توی خیابون مثلا وقتی توی رانندگی که از دست راننده یا عابری عصبی میشه؛ با صدای بلند رو به اونا فحش می ده. اینجور مواقع اینقدر ناراحت و شرمنده میشم که کاملا ازش متنفر میشم.
    پدر همسرم علی رغم اینکه فرهنگی بوده، متاسفانه روش تربیتی درستی نداشته و استفاده از کلماتی مثل "بی شعور" و "کثافت" یک چیز کاملا عادی توی مکالماتشون هست.
    به نظر شما من با این مساله چطور باید کنار بیام؟ مخصوصا دوس ندارم روی بچه ها تاثیری بذاره.
    هميشه براي يك قدم بيشتر، انرژي دارم!

  2. 2 کاربر از پست مفید mostafun تشکرکرده اند .

    Ramin231 (سه شنبه 05 اردیبهشت 96), نازنین2010 (سه شنبه 05 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.