سلام
به نظر من شما خودت به اندازه کافی مشکل با شوهرت داری
بهتره خواهر شوهر را بی خیال بشی.
تو این موضوع با شوهرت همراه و همگام باش.
ایشونم که ظاهرا دل خوشی از رفتارهای خواهرش نداره.
همراهی با همسرت تو این موضوع سخت نیست.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلام
به نظر من شما خودت به اندازه کافی مشکل با شوهرت داری
بهتره خواهر شوهر را بی خیال بشی.
تو این موضوع با شوهرت همراه و همگام باش.
ایشونم که ظاهرا دل خوشی از رفتارهای خواهرش نداره.
همراهی با همسرت تو این موضوع سخت نیست.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ستاره زیبا (سه شنبه 29 فروردین 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)