
نوشته اصلی توسط
1956
واقعا من نمیدونم اقایون بالاخره چی میخوان یکی مث شما ناراضیه چرا خانمش به خودش نمیرسه یکیم مث شوهر من همش باهام دعوا میگیره چرا قر و فرت زیاده ... بگذریم :
من خودم اوایل ازدواج زیاد حوصله کار خونه نداشتم البته واس من از رو تنبلی نبود و به خودم زیاد میرسیدم ولی غذا پختن برام سخت بود . شوهرم یه بار دعوا کرد باهام و بهم گفت بی مسئولیتم . منم ترسیدم اوکی شد . میدونم راهکارم زیاد روانشناسی یا اصولی نیس ولی یکم بترسونش شاید به خودش بیاد . البته اگه توان مالیشو داری به نظرم راحت ترش همونیه که بقیه گفتن ، یکیو استخدام کن .
+ درباره مشکل شلختگی خودشم به نظرم خودت تشویقش کن مثلا واسش لوازم ارایشی یا لباسای قشنگ بگیر و وقتی پوشید خیلی ازش تعریف کن و بگو چقدر به نظرت زیبا شده
+ به کار خونه که نمیرسن ، واس ظاهرشونم وقت نمیذارن ، شاغلم که نیستن ... میشه بگین دقیقا چجوری روزشونو شب میکنن ؟
+ نمیدونستم پینه کف پا هم پتانسیل مشکل زناشویی شدنو داره ! فک کنم باید یه تاپیک بزنم راههای جلوگیری از پینه ی پا رو هم بپرسم قبل از اینکه شوهرم بخواد اینکارو کنه ...
همین ضرب المثل الان واسه خواهرخانومای ایشون جواب نمیده ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)